Magyar Művészet 2019/3 

A teljes kiadvány a művészeti nevelés témáját járja körül sokoldalúan.

  • Kulin Ferenc PhD: Bevezető

  • Jankovics Marcell DLA: Az új Nemzeti alaptantervről

  • Kárpáti Andrea DSc: A vizuális nevelés kortárs modelljei

  • Máté Zsuzsanna CSc: A vizuális kultúra divergenciájáról

  • Fabulya Zoltánné, dr.: A vizuális nevelés és a rajztanítás - rajz- és vizuáliskultúratanár-képzés

  • Lovász Irén PhD: Népdaléneklés a hagyománypedagógia és a lelkiegészségnevelés szolgálatában

  • Janurik Márta PhD: Az ének-zene oktatás megújulásának lehetőségei

  • Farkas Ádám DLA: Gondolatsor a köznevelésről

  • Fiedler Judit: Van-e szükség vizuális nevelésre a középiskolákban?

  • Váradi Judit PhD: Az élménypedagógia szerepe a művészeti nevelésben

  • Szekfü András PhD, DLA: A „szerelem kategória” - Farkas Edit tanárral, filmklubvezetővel Szekfü András beszélget

  • Nagy Gábor PhD, Rajner Ágota: Művészeti oktatás, másképp

  • Nemes László Norbert DLA: Az énekléssel és mozgással megélt zenélés és zenebefogadás öröme

  • Lyka Károly: Mik a tennivalók a képzőművészetek terén?

  • Karácsony Sándor: A magyar nevelés jövője: nevelési reform Az új nevelés lehetőségei a magyar nevelők gyakorlatában

  • Csuday Csaba PhD: SZEMLE – KITEKINTÉS -