Magyar Művészet 2019/3
A teljes kiadvány a művészeti nevelés témáját járja körül sokoldalúan.
-
Kulin Ferenc PhD: Bevezető
-
Jankovics Marcell DLA: Az új Nemzeti alaptantervről
-
Kárpáti Andrea DSc: A vizuális nevelés kortárs modelljei
-
Máté Zsuzsanna CSc: A vizuális kultúra divergenciájáról
-
Fabulya Zoltánné, dr.: A vizuális nevelés és a rajztanítás - rajz- és vizuáliskultúratanár-képzés
-
Lovász Irén PhD: Népdaléneklés a hagyománypedagógia és a lelkiegészségnevelés szolgálatában
-
Janurik Márta PhD: Az ének-zene oktatás megújulásának lehetőségei
-
Farkas Ádám DLA: Gondolatsor a köznevelésről
-
Fiedler Judit: Van-e szükség vizuális nevelésre a középiskolákban?
-
Váradi Judit PhD: Az élménypedagógia szerepe a művészeti nevelésben
-
Szekfü András PhD, DLA: A „szerelem kategória” - Farkas Edit tanárral, filmklubvezetővel Szekfü András beszélget
-
Nagy Gábor PhD, Rajner Ágota: Művészeti oktatás, másképp
-
Nemes László Norbert DLA: Az énekléssel és mozgással megélt zenélés és zenebefogadás öröme
-
Lyka Károly: Mik a tennivalók a képzőművészetek terén?
-
Karácsony Sándor: A magyar nevelés jövője: nevelési reform Az új nevelés lehetőségei a magyar nevelők gyakorlatában
-
Csuday Csaba PhD: SZEMLE – KITEKINTÉS -